Τρίτη 9 Μαρτίου 2010

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ

Το 1ο Γ.Ε.Λ. Ελευσίνας, περιγράφει πως πέρασε στην περιβαλλοντική του επίσκεψη στο Κ.Π.Ε ΚΑΛΑΜΑΤΑΣ

Δια χειρός Ρεβέκκας Κολινιάτη…..…..

1η ημέρα

Πέμπτη 28\01\2010

Ξεκινήσαμε από το σχολείο στις 8:30 και κάτι!

Τα παιδιά τα οποία συμμετείχαν ήταν:

Αθανάσιος Αδάμ,

Χριστίνα Γκαμπράνη,

Ρεβέκκα Κολινιάτη

και Στεφανία Κουλούρη

Κάναμε στάση μισής ώρας στο sea alea για ξεκούραση και μετά συνεχίσαμε το ταξίδι μας.

Στις 14:00 φτάσαμε στο ξενοδοχείο το οποίο ήταν καταπληκτικό και μας μοίρασαν τα δωμάτια μερικά παιδιά έμειναν σε δωμάτια και μερικά σε bungalows. Επίσης το ξενοδοχείο είχε μία τεράστια πισίνα στη μέση της αυλής και γύρο της υπήρχαν πολλά φοινικόδεντρα.

Αφού ξεκουραστήκαμε λίγο ξεκινήσαμε να πάμε στο περιβαλλοντικό κέντρο. Στο οποίο μας περίμεναν οι δύο υπεύθυνες καθηγήτριες του προγράμματος καθώς και κάποια παιδιά από την Κεφαλλονιά που είχαν ασχοληθεί και αυτά με το ίδιο πρόγαμα. Μας έκαναν λοιπόν μία παρουσίαση με θέμα τις ανανεώσιμες πηγές ενεργείας και μετά μας έκαναν διάφορα παιχνίδια για να γνωριστούμε μεταξύ μας. Μας έκαναν ένα παιχνίδι με καθρέπτες και μας χώρισαν σε ομάδες. Μετά παίξαμε ένα περίεργο debate οπού αναφέραμε τα αρνητικά και τα θετικά των εναλλακτικών πηγών ενέργειας.

Κατά τις 8:00μμ μας πήγαν για φαγητό σε μία ταβέρνα και στη συνέχεια μας πήγε η κυρία Μαχαίρα σε ένα μπαράκι για να κλείσει καλά η βραδιά!

2η ημέρα

Παρασκευή 29\01\10

Ξυπνήσαμε νωρίς νωρίς και αφού φάγαμε πρωινό επισκεφτήκαμε ένα ιδιωτικό σχολείο. Εκεί ήταν ο κύριος της φυσικής ο οποίος μας μίλησε για τους τρόπους εξοικονόμησης ενέργειας και μας έδειξε το σεισμογράφο που είχε στο εργαστήριο καθώς και μας έδειξε ένα μοντέλο που είχε φτιάξει ο ίδιος για το μεταδιδόμενο κύμα.

Παράλληλα ανεβήκαμε στην ταράτσα όπου ήταν γεμάτη με φωτοβολταικά!

Εκεί μας εξήγησαν και τους τρόπους με τους οποίους λειτουργεί το φωτοβολταικό. Μετά γυρίσαμε στο Κ.Π.Ε. και κάναμε έρευνα για απόδοση ενέργειας όσον αφορά τους λαμπτήρες. Μας προσέφεραν σαντουιτσάκια για snack! Και κάναμε αγοραστική έρευνα σε γνωστό κατάστημα της πόλης για ηλεκτρικές συσκευές εξοικονόμησης ενέργειας. Επιπρόσθετα μας πήγαν για φαγητό σε ένα ωραίο ταβερνάκι! Και μετά στο ξενοδοχείο για ξεκούραση!

Το απόγευμα μας άφησαν στην πόλη για shopping therapy και για καφεδάκι! Φυσικά μετά πήγαμε στο ίδιο μαγαζί που είχαμε πάει το προηγούμενο βράδυ.

3η ημέρα

Σάββατο 30\01\10

Ξυπνήσαμε φτιάξαμε τα πράγματά μας και αφού φάγαμε πρωινό πήγαμε για τελευταία φορά στο Κ.Π.Ε. και εκεί συζητήσαμε γι’ αυτά που αποκομίσαμε από την εκδρομή. Παράλληλα χωριστήκαμε σε ομάδες και φτιάξαμε αφίσες με θέμα τους τρόπους που μπορούμε να εξοικονομούμε ενέργεια. Μετά μας προσέφεραν σαντουιτσάκια για snack! Και πήγαμε στις βιοκλιματικές κατοικίες.

Εκεί μιλήσαμε για το πώς πρέπει να είναι δομημένα τα σπίτια και τονίσαμε τις διαφορές που έχουν με τα κανονικά σπίτια. Και μετά πήραμε το δρόμο του γυρισμού!!!